Starttipaketti

Ohjaajan avulla opettelet pilateksen perusliikkeitä sekä hengitystekniikkaa. Jo ensimmäisen pilatestuntisi aikana saatat huomata, että sinulla on lihaksia, joiden olemassa olosta et ole aikaisemmin tiennyt mitään. Tunnilla ei välttämättä tule hiki, mutta ensimmäisestä kerrasta lähtien voit huomata myönteisiä muutoksia kehossasi.

Varaa starttipaketti: 0400 677 229, info@hyvinkaanpilatessali.fi

HUOM: uudet asiakkaat ja kokeilijat aloittavat aina erikseen varattavalla starttipaketilla.

Tunti koostuu helpoista pilatesliikkeistä, joiden tarkoituksena on harjoitella kehon keskivartalon tuki kuntoon. Tavoitteena on tehdä osa klassisen pilateksen mattoliikkeistä. Tunti sopii sekä aloittelijoille että pilatesta pitempään harrastaneille, jolla ei ole suuria liikkuvuuden rajoituksia.

Usein pilatesta ja laitepilatesta pidetään eri lajeina, mutta näin ei ole. On vain pilatesta, jota voi tehdä sekä matolla että laitteilla. Pilateksen ”isä” Josef Pilates kehitti laitteet, jotta kehosta tulee riittävän vahva ja elastinen mattoharjoittelua varten.

Oikein tehtynä mattopilates on haastavaa ja yksittäisenä pilateksen osana kaikkein vaikeinta. Laitteet helpottavat liikkeiden kohdentamista oikein, koska niiden avulla tuntee, mitä lihaksissa ja koko kehossa tapahtuu. Laitteet tuovat vaihtelua ja vaihtoehtoja harjoitteluun.

Katso aikataulut

Ilmoittaudu mukaan

HUOM: uudet asiakkaat ja kokeilijat aloittavat aina erikseen varattavalla starttipaketilla.

 Tunnin tavoitteena on harjoitella kaikki pilateksen 32 klassista mattoliikettä.    Tunti sopii pilatesta pitempään harrastaneille, joilla on pilateksen perusteet hallussa ja haluavat rankempaa harjoitusta.

Katso aikataulut

Ilmoittaudu mukaan

HUOM: uudet asiakkaat ja kokeilijat aloittavat aina erikseen varattavalla starttipaketilla.

Kaikenlaisille miehille tarkoitettu tunti, jonka tavoitteena on erityisesti saada keskivartalon tuki kuntoon.
Lisäksi tehdää liikkuvuusharjoittelua. Tunti on tarkoitettu miehille missä harjoitellaan kehon keskivartalon tuki kuntoon ja tehdään erilaisia liikkuvuusharjoitteita.

Katso aikataulut

Ilmoittaudu mukaan

HUOM: uudet asiakkaat ja kokeilijat aloittavat aina erikseen varattavalla starttipaketilla.

Pilatesta rauhallisempi tunti, jonka tavoitteena on saada keskivartalon tuki kuntoon sekä opetellaan hengitystekniikka ja sitä miten keho liikkuu. Somatic pilates sopii kaikille, mutta erityisesti heille, joilla on rajoituksia kehon liikkuvuudessa.

Katso aikataulut

Ilmoittaudu mukaan

HUOM: uudet asiakkaat ja kokeilijat aloittavat aina erikseen varattavalla starttipaketilla.

Pilates circuit on yhdistelmä laite sekä matto liikkeitä. Ensin tehdään pilates-laitteilla kiertoharjoitteluna sarjoja, jotka helpottavat mattoliikeiden tekemistä. Joka tunnilla on tavoite tehdä osa Pilateksen 34 mattoliikkeestä tunnin lopuksi. Tunti on tarkoitettu niille jotka haluavat hioa pilatestaitojaan. Jo aiaisemmin pilatekseen tutustuneille.

Katso aikataulut

Ilmoittaudu mukaan

HUOM: uudet asiakkaat ja kokeilijat aloittavat aina erikseen varattavalla starttipaketilla.

Katosta roikkuva elastisen Bungee-remmin ja siihen kiinnitettävien lantiovaljaiden avulla harjoitetaan voimaa, kestävyyttä, tasapainoa, motoriikkaa, kimmoisuutta ja kehonhallintaa. Laji sopii myös nivelvaivoista kärsiville, sillä remmi keventää kehon painoa.

BungeeBasic -tunnilla treenataan erityisesti lihaskuntoa ja toistetaan sitä parantavia liikkeitä. BungeeFlow -tunnit ovat Basic-tunteja haastavampi. Niillä tehdään perusliikkeistä sarjoja, joiden tavoitteena on kohentaa sekä lihaskuntoa koordinaatiota. Flow-tunnit eivät sovi selkävaivoista kärsiville.

Katso aikataulut

Ilmoittaudu mukaan

HUOM: uudet asiakkaat ja kokeilijat aloittavat aina erikseen varattavalla starttipaketilla.